Känner mig ganska pigg efter ett trevligt samtal angående sång!

Jag sitter här och funderar på om jag ska sova eller inte.
Jag vil hinna med så mycket som möjligt i morgon bitti. Jag vill träna och jag vill prata med fredrikas rektor ifall det går att betala en billigare peng till deras sångpedagoger för att få dem att lära mig lite toner eller om det är helt omöjligt.

Och jag tror att om jag går och lägger mig nu så kommer jag när jag vaknar i morgon besluta mig för att sova 3 timmar extra eller så och det vill jag ju inte. Går jag och lägger mig nu får jag ändå bara sova i 3-3 och en halv timme så det känns lite onödigt. Men jag vet ju att det är bra med sömn så jag vet inte hur jag ska göra. måste känna efter om jag är trött eller inte.

Känner mig ganska pigg efter ett trevligt samtal angående sång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0