KÄMPAT HÅRT

Vi har fått våra nya cheman för period 3 i skolan och framöver är jag ledig varanan torsdag och varanan fredag har jag ändast gymnastik jag hoppas på att den lektionen kan flyttas så att jag slipper åka en timme fram och tillbaka bara för gympa.

Direkt efter handledning(kl 4) åkte jag till haninge centrum där köpte jag en vit t-shirt med musse pigg tryckt på, kommer nog ha den i morgon så då får ni se den :) ska visa min nya sjal som jag fick av "mormor" och morfar som ett minne från hemavan, super fin!
Jag har också tränat idag med CAroline, SPINNING. Jag tror att både jag och hon fick ta i ganska mycket för svettigt blev det. Nu såhär i efterhand känns det väldigt skönt.

Mål 2
LUNCH
------------------------------
Tog några mackor (mjuka fullkorn med sallad och tomat)


Mål 3
MIDDAG
------------------------------------
Pasta sallad med två knäcke skivor och ettstort glas vatten.


Tog en Soya latte på vägen hem (fy på mig).

Dagens hjärta går till Caroline för att hon ville följa med mig på spinningen.


Kommentarer
Postat av: denisé Beskow

till V:det är några kompisar till mig som hyrt båt och så och sen har informationen gått från den ena till den andra till den 150:de;) fast jag tror kanska att dom la upp information någonstans, men det vet inte jag vart:)

2008-03-05 @ 20:58:00
URL: http://deniisebeskow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0