Jag är sugen på saffrans pasta

Hejsan kom nyss hem ifrån centrum. Jag träffade Jenny där och så köppte vi en present till henne eftersom hon fyllde år igår. Mitt uppvaknande i morse var i kungsholmen med Amanda Michel och Linus. Vi gjorde passta och åt den sedan drog vi oss därifrån. Ghaa jag älskar hans lägenhet den är så fiiin! hehe.

Igår var vi hos Michel i kungsholmen och hade det trevligt, några grabbar från min skola samt Amanda, carro och Jessika var där och vi spelade lite spel och pratade och jag dansade tilloch med bugg med Linus haha :P.

Nu ska jag sätta mig ner och plugga lite sen ska jag vara barnvakt åt lillen i en timma eller så. Efter det drar jag till Sandra!

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0