Har du ett bra cv?

Skulle så gärna vilja åka och söka jobb i morgon men pappa kan inte lämna mitt CV här i morgon bitte. Buhu jag gråter.

Har ni ett cv? Jag tycker att det är a och o att ha ett bra cv ett som är ordentligt gjort för det ska väl se bra ut när folk tittar på dina meriter och hur du är som person? Inget slashasigt. Skulle behöva fylla på meriterna lite men annars tycker jag att mitt cv är bra.
 
Kanske kan söka lite på datan i stället. Eller studera lite. Eller sova. haha. Det känns lite kul att jag börjar min skoldag i morgon kl 15.00

Men nu ska jag gå och lägga mig och lyssna på min bok som jag hyrt. Kramisar

Kommentarer
Postat av: Carro

har du slutat jobba på caféet?

2008-03-20 @ 09:43:20
URL: http://CarRru.blogg.se
Postat av: Anonym

Du borde visa ditt cv här i bloggen?

2008-03-20 @ 12:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0