Han ville att det skulle vara värkligt.

Här ska ni få höra en dröm som en kille drömde om mig, vilken ära hihi.

 M säger:
jag var på mitt sommar ställe i finland så är jag i mitt rum sen kommer du förbi mitt fönster du ba hej ja ba vaa sen ena ögonblicket står du inne i mitt rum och vi började prata om en massa de kändes skit verkligt

sen så gick typ hela dagen sen gick jag o skulle lägga mig så låg du i sängen så ja kröp ner sen precis innan ja somnade så gav du mig en kyss sen vaknade jag

Deniisebeskow.blogg.se säger:

haaha roligt


 M säger:

de var det faktiskt


 M säger:

sen när ja vaknade ja ba neee


Deniisebeskow.blogg.se säger:

du ville att det skulle vara verklighet va?


 M säger:

det är klart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0