Håll igång för att inte somna

Hålla igång måste man göra när man vet att man somnar så fort man sätter sig ner. 

Jag känner mig aldeles skakig och varm tror att det har att göra med lite sömn. Därför åkte jag med MAdde till city och tittade runt en stund, sedan gick vi in på ett café vi pratade länge och mycket och det var härligt att få prata ut riktigt ordentligt. Jag tog en latte och jag känner mig supernöjd som inte frestades av Maddes bakelse som var mer en halva kvar när hon lämnade den. ETT PLUS TILL MIG.

idag hann jag inte med någon frukost, men till lunch åt jag en super god maträtt.
LUNCH
--------------------------
Ungsbakad lax med apelsin och något mer sås samt ris med lite olika grönsaker i. Till det åt jag occkså två grova mackor och en halva ljus fralla.

Nu när jag kommit hem så har jag varit nere i tvättstugan och slängt ner resten av mina smutskläder skönt att det inte finns någon smutstvätt kvar nu.

Nu ska jag gå och äta och göra lite läxor. Senare kommer en bild på min otroligt stiliga lillebror i sin nya dress (he look like a modell).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0