Förlåt Powercheer!

image3
Jag är så grymt ledsen, Cheerleading är det bästa som finns och jag får inte vara närvarande på DM bara för att min pappas systers man fyller 50 år.

Denisé säger - Jag vill värkligen gå på DM vad händer om jag inte följer med?
X säger - Tänk efter dina val så att du inte sårar och står ensam kvar!

Det känndes bara så mega jobbigt, känner mig tvingad till 50 års kalaset. Visst kan det bli trevligt men jag menar bullar och tårta är INGENTING gämfört med att stå och hoppa och skrika och heja på den bästa föreningen i Sverige och det bästa laget Eagles. Jag började gråta när jag insåg att det var kört för min del att kunna vara där som suporter.

FÖRLÅT MIG POWERCHEER!
Jag älskar er.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0