För er som reagerade

Ja nu är det snart dags att gå till skolan jag har klätt på mig och har typ skrikit att jag inte passar i någonting, jag har för stor rumpa, för stora ben men för smal midja INGET PASSAR, mitt hår ligger fel mina ögon ser trötta ut och jag har fått en ovälkommen plupp i pannan JAG VILL INTE GÅ TILL SKOLAN JAG VILL INTE GÅ UT. jag får sånna utbrott iblan;) Men nu känns det ändå okej så jag ska packa min väska och bege er.

Till er som reagerade på rumpinlägget. Jag har inte sagt att jag själv tycker om min rumpa jag har bara medlat vad andra sagt, hade jag fått höra att min rumpa var ful hela tiden hade jag nog skrivit det också eller att det kanske var något annat. Men som sagt nu är det så att jag inte sagt att jag tycker den är snygg för det gör jag inte snarare tvärt om, så ni kan ju klaga ännu mer och försöka få ner mitt självförtroende himla kul tycker jag. Puss på er ;)


Kommentarer
Postat av: Chricke

Hej!
Vem är den bästa manliga skådespelaren enligt dig? Kom gärna in och rösta så att din favorit vinner!

2008-03-05 @ 10:23:34
URL: http://filmplus.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är inte för att trycka ner ditt självförtroende. men man får ju säga vad man tycker eller hur? Du är asglad för ngåon/några har sagt att du har sveriges finaste rumpa. MEN det har du inte, tyvärrrrr. du är verklgien sjukt söt. MEN inte din rumpa... det är inget mer än så.. du är otrolgit vacker, men.. nejtack:(

2008-03-05 @ 14:28:12
Postat av: V

Vem ska man prata med om man vill gå på båtfesten på fredag?

2008-03-05 @ 19:49:03
Postat av: denisé Beskow

Till anonym, Tack för din åsikt:)
Till v: biljetterna är tyvärr slutsålda i lokalen finns det bara platts för 100 st och nu är det mer en 150. tyvärr:)

2008-03-05 @ 20:15:49
URL: http://deniisebeskow.blogg.se
Postat av: V

Förståeligt, men fanns det någon hemsida eller hur skulle man ha gjort?

2008-03-05 @ 20:36:47
Postat av: -------------

du är sjukt snygg och har nice kropp, rumpan med ;)
kram från en kille som diggar dig!

2008-03-06 @ 23:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0