Du vill ha dem för dig själv

Varje dag har jag tänkt att så länge jag inte ser att pengarna tar slut så är dem kvar men så igår kollade jag ju för första gången på länge och nu är det dags att sluta med att småhandla hela tiden....

Har försökt göra läxor idag men jag förstrå inget och har ingen fantasi så det har inte gått så bra. Var tvungen att åka till Nordea en snabbis och göra ett kontoutdrag också för att se så att Pizza hutt inte blåst mig på pengar(som dem gjorde med Jenny), som tur va va inte läget så. Jag har tränat idag också och nyss var jag och tittade på den nya lägenhete jag ska flytta till. Den är närmare tåg och bussar och det ska bli skönt.

Nu ska jag se en film tror jag. Skulle ha gått till en kompis och träffat några tjejer och sedan gått ut men jag känner inte att min kompis inte är så sugen på att ha mig där och då får det va. Vill du ha dem ifred så var så god min unga dam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0