Byta personlighet med mig?

Te i handen, såklart vad hade ni väntat er!

Idag vaknade jag kl 2 och sedan dess har jag suttit i sängen och druckigt te och letat efter bra program att se på. Nu kom mamma, Kevin, Jim och Carina nyss hem och maten lagas på spisen, jag är äcklad. Mat känns bara äckligt just nu det ända jag vill ha är GODIS och GLASS.

Kände att jag behövde byta ut mig själv lite idag och bli en annan person så när jag vaknade gick jag direkt och satte på mig mina linser. Känns faktiskt bättre konstigt nog.

Jag är inne i en depp period just nu, IGEN. men jag är säker på att det kommer att bli bra jag känner det på mig:)

Kommentarer
Postat av: mackan

eru deppig finns jag ju alltid här jag är ju jätte rolig och knäpp ingen kan va deppig när dom är med mig :D

2008-03-15 @ 23:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0