Ben and Jerrys

Hallå där. Har nyss ätit vofflor tillsamans med lille bror min kan inte säga att det var äckligt. Sött och gott.
Igår efter Melodi festivalen drog jag hem till Nills där Nills och Johan var tiden gick och jag gick hemåt runt halv 6. Kom hem åt lite frukost somnade och vaknade runt 12 igen. Nisse Och Johan var trevliga att umgås med. Jag och Johan somnade en stund där i soffan men vi vaknade ganska snabbt igen.

Idag vill jag Köpa glass till i kväll då det är Hide and seek (som jag inte har sätt) men jag sitter och funderar på om det är värt pengarna eller inte att köpa Ben and Jerrys. Klart det är värt men jag menar jag kanske inte borde köpa har ju redan ätit så mycket och så vet jag inte om jag orkar slösa pengar på det när jag kan köpa något annat fint som går att ha på sig;) haha gud så jag babblar. ville bara säga hej....


HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0