BÅTFEST

Hejsan hejsan, i morse klev jag upp tidigt. Jag gjorde lite matte och läste, sedan gick jag iväg för att sola en kortis. Nu har vi haft svenska lektion och vi har pratat om våra böcker som vi läst och jag hade då turen att välja mellan 3 böcker "STOLT" haha.

Sitter och planerar lite smått inför fredagen då jag ska på en "båtfest" i slussen, jag kolla vilka som ska med och vilka som betalat och vilka jag ska låna ut till, för att sedan åka och köpa biljetterna. Jag hoppas att det ska bli kul. Jobbigt bara att det är CHEERLEADING DM dagen efter. Får se till att komma i säng i skaplig tid i alla fall.

Ska bli så kul att se tjejerna tävla, nerverna är redan nu på spel, jag som inte ens ska tävla.:D




Kommentarer
Postat av: alx

jätte kul at jag också kan gå på den dära jälva båtfesten :( @

2008-03-03 @ 20:43:03
URL: http://menalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0