Ägg toddy fruktsallad.

Herre min gud jag har så tråkigt.....

Idag händer ingenting, jag ritade nyss på hela mammas arm utan att hon märkte men när hon väl märkte blev det bus haha skrik och bus och nyp och haha!
de va kul men nu har jag tråkigt igen.

Gjorde en fruktsallad med god "sås" till.

Ägg toddy fruktsallad.
image281

Du behöver:
1 ägg
1dl strö socker
1 dl grädde

Vispa ägget och sockret till det blir poröst

vispa grädden

blanda sedan ihop båda rörorna och ställ in i kylen(frysen för att det ska gå snabbare).

Under tuiden du väntar på att såsen ska stelna en aning skär du upp det frukter du önskar att ha med i din fruktsallad.

Häll sedan över såsen över frukten och ät!

Detta tar ca 10-15 min att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0