18.52

Robin står vid spisen och gör i ordning maten, passta med tonfisk, räkor och massor av mer i en ända röra. MUMS.
Själv har jag precis börjat lugna ner mig lite. har städat mitt rum riktigt ordentligt och fladdrat omkring i hela lägenheten för att skapa en myskännsla tills mamma och Kevin kommer Hem hit. SÅ nu är det tända ljus och poskblommor lite varstans i lägenheten. Jag älskar kännslan av nystädat. Skulle bara vilja införskaffa en "likta gott sak" du stoppar in den i kontakten och sedan sprids en god doft ut. Härligt va?

Ska snart ner till tvättstugan och slänga in lite tvätt. smuttskorgen är full 3 gånger om och allt ligger i duschen så att jag inte kan dusha där. Tur att det finns ett badkar också.

Bild: Google.se
I kväll verkar det som att det blir lugnt, titta på let´s dance och mysa med något gott kanske. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0