Ursäkta, röker du?

Caroline Winberg 

Men vad är nu detta, en rökande model? inte visste jag ett en så omtalad model skulle ha för sig att röka..
Hon och  Pontus gårdinge ska förästen vara program ledare för elle galan.

Kommer ihåg förra året när elle galan visades, satt med ett antäcknings block och skrev upp alla designers och modeller, sedan gick jag och sökte på dem. Hehe.

Kom nyss hem, har varit hos Caroline och sätt på save the last dance 2, den var bra:)
Nu sitter jag med ingerfära te och funderar på att dra mig till sängs, vill börja sova tidigt så att jag kan komjma upp tidigt och kanske träna på mornarna.. får se hur det blir med det har ju som sagt ganska svårt att somna.

/Denisé Eugenia Beskow Holmqvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0