uppdatering från sjukhuset

Jag ligger forfarande här på sjukhuset, det tillstötte komplickationer, mina tarmar har stannat till och deet har gjort så att jag ...URSÄKTA, spytt kanske en gång i timmen i ett och ett halvt dygn. Det ända som dem sa skulle hjälpa var att gå, men varje gång jag satte mig upp så spydde jag. men tillslut (4-5 timmar sedan) toog jag tjuren vid hornen och reste mig upp, gick stöllpande okring med mitt dropp kanske 2 min i taget. och nu sissta gången körde pappa ut mig i friska luften på rullstol, det var härligt.

sköterskorna är smått chockerade att det tar så lång tid för mig att reahablitera mig från mitt tillstånd. själv är jag riktigt stollt som sitter här och skriver(detta har en så länge tagit en halvtimme att skriva). Har fått i mig en halv pankaka också och sköterskorna säger att de kan höra en aning tillvakning i min mage... hoppas jag kommer hem i morgn..

förösten så sa han som opererade mig att han fick jobba med den ena halsmandeln i mer en halva tiden eftersom denärrat sig fast efter att jag hadde en halsböld på den, och att det kunde va den som ställt till det för mig också..

hoppas att ni mår bra i alla fall:)

Kommentarer
Postat av: Ellinor :)

oj hoppas bara det blir bättre och riktigt bra snart gumman :) men när kunde jag komma till dig?:) Svara gärna via mess ellr i min blogg! :) pussar

2008-01-15 @ 22:05:51
Postat av: Moster Sandra

Hej gumman! Hoppas du mar battre och att allt kommer losa sig!! Jag tanker pa dig!! Vi har det grymt har nere!! :)
Puss och kram! Sandra

2008-01-16 @ 09:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0