Tidig dag

Oj då Denisé Här va vi uppe tidigt... Eller nej vänta juste jag somnade inte ens, hehe. I går kväll gick jag och lade mig vid halv ett. Jag låg i sängen till klockan tre då orkade jag inte mer så jag satte på en film som Caroline kommit med, den va bra men jag kunde inte somna endå så jag satte på en till och hoppades på att jag skulle sova efter den här filmen. men nej nu va klockan runt 6 och jag tänkte att det inte var någon ide. Jag gick upp för att baka bröd tills när familjen skulle vakna, specielt ville jag ge till lilla kevin så att han skulle få en mysig morgon.
Men då fanns det inget margarin"/ så jag satte mig och läste lite. och nu har jag ätit lite frukust(nudlar) och har skrivit en text till svenskan samt att jag givit respon till någon annans text.

Vill säga GRATTIS till Ellinore idag som fyll 16 år, Grattis!

Får se om jag somnar till någon gång under dagen eller om jag kan hålla mig vaken tills natte tid.

Föresten så suktar jag efter en rund hård väska som Carrie brukar bära runt på.

Kommentarer
Postat av: Ellinor :)

Tack gumman

2008-01-21 @ 23:10:11
URL: http://EllinorEllinoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0