Tänk posetivt

Hejsan och god morgon, idag var jag mycket mycket trött så när klockan ringde kl 7 sa jag NEJ! och stälde om den till halv 9 hiihi^^. De där med att jag ska gå upp tidigt för att kunna sova verkar inte funga något vidare vill jag säga men jag ska ge min kropp ett försök att vänja sig så kanske det går.

Idag måste jag ta med mig datorn till skolan (suck den är tung) för att skicka massa uppgifter jag gjorde under tiden jag var hemme efter operationen, jag måste och fixa en ledighetsansökan och så ska jag höra mig för om Jenny vill träna med mig idag.  Och någon gång imellan så ska jag försöka plugga

Sitter här och dricker baroca just nu, vet inte om smaken är god eller inte, tror att det är en vanesak.

Mina kläder..


Har en vit roset i håret som jag såg nu att jag inte fick med, kan kanske slänga in någon bild senare.
Guldiga hjärtan från H&M
Vit klocka Julklapp
T-shirt med text lånad av Caroline
Blåa Acne jeans lite högre i midjan samt stuprör.
image149Dessa skor har jag bara inne i skolan, utomhus blir det gummi stövlarna med klack...

Idag har jag ett tips varje gång ni stöter på problem, tänk posetivt!! Tillexempel Eran pappa kommer och tjatar på att ni ska städa era rumhur tänker ni? Tänk posetivt tänk " Eftersom jag har ett stökigt rum betyder det att jag har ett rum och det betyder att jag har saker, de är inte alla som har"

Hehe försök i alla fall;)
Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0