Spetts i mängder

Oj aj oj, hehe mina ögon hänger, jag är så trött. Måste få sova mer innan jag tuppar av.
Så vad händer idag?
*Skola till kl 6, fåra lektioner är framsjutna pågrund av att det ska komma folk till våran skola och se om dem vill börja.
*Ska träna med Kristin (eventuelt sandra och jenny också)
*Gå hem och städa/packa inför idre.
* Studera/sy (om jag hinner denna punkt, har inte jätte mycket att göra just nu)
image168
*Jag har en finstickad undertröja ifrån h&m
*Över den så har jag satt på mig min nyinköpta spets blus.
*Har svarta jeans
*och skor ifrån Skoreto.

*Senaps gula armband ifrån h&m
*Örhängen farmors gammla.

Nu när jag skriver vart allt är ifrån så märker jag att h&m har övertaget, go H&M! haha.

Nu ska jag göra mig lite frukost Och det ska definitivt inehålla ingefära tee. Good morgon på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0