Shoping at IKEA!

image127

Här har vi min mysiga säng, Idag fick den en ny kudde(ska köpa fler) Ett nytt överkast och en ny säng kappa. Det är svårt att få samma stämning på bilderna som det är i mitt rum nu.
Fick också denna nyhet, det är en lampa, super fiin!


Och så köppte mamma 2 st sådana här till mig.

Och när jag ändå var igång att inreda lite nytt i rumet så tog jag fram klistermärkerna jag fick av Robin i julklapp och "pimpade" min Dator.
image129
Vi köpte en del andra saker till hemmet också men detta var specielt till mig:)
Nu är jag helt slut och ska sätta mig med en kopp te och skriva uppgiften i ekonomi, och Caroline super bra att du vill hjälpa mig, I give you a call!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0