Plastik operation??

De här tjejerna är katastrof, ledsen att behöva säga så om någon. Jag vet att man ska respektera alla och så men de här är bara för överdrivet. har de gjort dessa operation(vilket jag förmodar att det är) för sig själva eller för att de vill vara de tjejerna som killarna tittar på i tidningar och gillar?
image218
Jag tror om jag ska vara ärlig att de flästa killar inte vill ha någon sån här tjej i verkligheten. bara i tidningarna när de står och porrar sig.!

Fruktansvärt! Borde sätta den här upp invid spegeln och titta på den då man är missnöjd med sitt utseende, så faller man snabbt tillbaka till verkligheten och är nöjd med hur naturlig och "vanlig" man ser ut:D
Skäms nästan...

Men men, de är deras val och dem kanske tycker att det är snygg.

Kommentarer
Postat av: annika

hennes tuttar sitter ju under hakan!! hur går det till?!?! katastrof!!

2008-01-27 @ 15:17:14
URL: http://werewolf.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0