Pasta tallrik av en kock?

Yeeei! en ny dag. När jag vaknade idag var himelen aldeles rosa och fin.. underbart. Jag gick upp kl 8 för att ringa ett samtal och se om jag mådde bättre för att gå till skolan men icke då har bara ondare nu igen.  och från att klockan var 10 så har jag suttit med alla ekonomi papper och böcker har läst varje sida 5 gånger nu och jag hoppas kunna göra en uppgift på det jag fattat, annars är det väl bara att läsa uttligare gånger antar jag.

Nyss kom Robin in till mig med En tjusig pasta tallrik.
Han är en nedrans en på att laga mat den där brodern alltså.
Tyvärr hade han glömmt att jag inte kan äta fortfarande, men jag kännde att jag var tvungen att smaka lite och det smakade underbart inne i munen men när jag väl skulle svälja så var det ... aj, aj, aj! så det blev bara några pasta bitar.

Nu ska jag tillbaka till sängen och plugga. Ha det bra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0