OrlandoBloom Flyller år

Orlando BloomIdag fyller Orlando Bloom år, Grattis till honom.
Han och jag har förästen något gemensamt, båda lider av dyslexi....!

Nu är det dags för mig att fixa inför operationen som ska äga rum i morgon.
Jag ska städa rumet då jag inte kommer orka efter operationen(vill inte ligga i ett skitigt rum i 10 dagar).
Måste duscha och tvätta mig med en speciel tvål, det ska jag även göra i morgon bitti innan jag åker till Sjukhuset(viktigt att inga bakterier finns när de ska operera).
Sedan ska jag nog ta och lägga mig framför tv:n.
Klockan 12.00 är det slutätet för min del. Fram tills operationen är. den är runt 3 eller 4 i morgon, men jag lär nog inte kunna äta efter heller.

Hej svejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0