Operetions dagen

Hejsan hejsan, har inte sovit så bra under natten, somnade inte förens kl 3 och därefter har jag sovit men ändå varit vaken på samma gång, nervös?? aa en aning. Och bara för att jag vetv att jag inte får äta så är jag super hungrig, brukar aldrig vara det igentligen.

Nu kommer pappa vilken sek som hälst, vi ska in och sätta in dropp i mig så att jkag slipper känna törst kännslan. sedean är det bara att vänta på operationen. HOPPAS ALLT GÅR BRA! jag är så töntig men jag tänker faktiskt att jag kanske inte vaknar igen efter att dem har sövt ner mig. Haha.

Om sjukhuset inte har trådlöst internet så kommer jag inte skriva något mer förens i morgon, vet inte om jag kommer orka då heller men det är då jag har tillgång till datorn igen.

Kram på er och håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0