Nytt inhandlat

Heej. fullspäckad dag? a ganska.

Gick upp kl 8 i morse, gjorde mig lite te och satte igång med pluggandet. runt tio kom Caroline till mig för att hjälpa till. tackar tackar. Efter ett tag gick vi till centrum där jag hittade en kjol för 75 kr!
 Kjolen var i alla fall värd priset:) Såg en söt klänning som jag tror att jag ska titta närmare på i morgon innan besöket hos doktorn och innan skolan. :)

Efter ett tag i centrum så kom pappa och plockade upp mig då vi skulle till farfar och fira hans 77 års dag.. Gammla farbrorn;). Farmor och farfar ska snart fira guldbrölopp, då det varit gifta i 50 år! Herre gud.
Här har vi min gulliga farmor som gömmer sig för kameran, hehe.
image140And this? This is me...

Rosa halsduk, mq
Vit tub topp från gina tricot
Skärp ifrån gina tricot
Klänning omgjord till kjol från mq
Lila strump byxor från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0