Nedrans potatis!!!!!

Alltså alltså, precis när jag kommer till skolan så ska något annat skit inträffa, vad är felet??!!! vem är det som inte vill se mig med bra betyg? Säg nu jag ska .........

Urk, vill inte ha ont det är så himlans jobbigt, var tvungen att ringa pappa för att han skulle komma och hämta mig från skolan då jag storgrät av smärta och antog att jag inte skulle kunna komma hem med hjälp av tåg/buss.  Det som är bäst med min pappa är att han för det mästa försöker att ställa upp och få allt att funka. puss på honom..

Nu vill jag ha glass, har inte ätit idag och jag VILL äta, men glass är det ända som gör lite ont, okej de är ingen mat men ändå.

aj,aj,aj.... jag som ville plugga ikapp allt nu, får se vad som händer nu, jag ber om att jag är bra i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0