Mode datorn

Good morgon, idag är det lördag va? Jag undrar vad man ska hitta på ..... Nej juste jag måste ju vara hemma (suck). Jag undrar vilken den 100 ade filmen blir för någon. Hehe.

Jag är så sugen på att göra fler armband nu, vill vill vill:D, det var grymt kul.

Vill ha en rosa dator också har jag kommit på, eller en vit ipod dator.
En specialbyggd version av Asus S6F vill vara en bärbar datorn speciellt anpassad för kvinnor. Enligt Asus själva har det tagit över ett år att ta fram modellen som givetvis är rosa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET HETER MACBOOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
inte någon jävla ipod dator

2008-01-19 @ 23:37:42
Postat av: deniisebeskow

oj ursäkta att jag gjorde dig upprörd, jag kan ju inte veta vad allt heter ;)

2008-01-20 @ 01:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0