Marc Jacobs

Sitter här och kan inte sova, Melina ligger inne på mitt rum och snarkar gott hon. Hon kom hit till lets dance och blev kvar;) i morgon börjar dagen med Amerikanska pankakor med sirap eller vad vi nu vill ha på. Sedan fortsätter dagen med en tripp till city där jag ska kolla på jacka, efter det måste jag ragga filmer som jag kan ha att titta på under de tio dagarna då jag kommer att vara sjukskriven.

Titta på dessa coola bilder!
Victoria Beckham, Victoria Beckham hjärta Marc Jacobs
Hehe lite cool Victoria Beckham?
Victoria Beckham, Här har vi ett smakprov på Victoria Beckhams ben.
Marc Jacobs kända t-shirtar med nakna kändisar på är oerhör poppis just nu och här har vi en Victoria som gärna slängde av sig kläderna för att fotas lite. Måste säga att jag tycker bilderna är grymt coola, specielt den sissta med benen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0