Jag och Gucci pluggade lite till sedan drog vi vidare och tittade in i några affärer

Yeei, första skoldagen gick bra:) hehe.  Efter skolan åkte jag Gucci och Natta till expresso hous på östermalm för att plugga matte, Gucci känner någon som jobbar där cokså så vi fick lite rabtt;). Efter att vi suttit där en stund så åkte natta och jag och Gucci pluggade lite till sedan drog vi vidare och tittade in i några affärer hittade inget specielt. När jag kom hem var jag tvungen att dra vidare för att tästa pjäxor som jag ska ha när jag åker till idre (på söndag)

I morgon hoppas jag på att kunna träna på morgonen att jag får sova i natt så att jag inte är så trött menar jag. Nu är det Carolina gynning på tv och sedan sovdag! '

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0