Inget roande denna helg men nytta är gjort!

Nu blir jag riktigt ledsen, trotts att jag varit sjuk och orkeslös så har jag ändå försökt att göra min "plickter" Mamma har kommit på nya städregler. Ett exempel: "Är diskmaskinen full så får ni handiska så att det inte finns någon disk i diskhon"

Det känns som att jag är den ända som försöker få det här att funka hela tiden, och det som är iriterande är att när jag går upp på morgonen så finns det disk i diskhon. Jag frågar med lite ironi i rösten
"hade du brottom idag" Då börjar hon fort som att attan att förklara sig med någon dålig anledning om att hon bara gör lika dant som vi barn...
urs. Jag försöker faktiskt få bättre kontakt med min mor och ett tag känndes det som att jag var på god väg men jag orkar inte höra tråkiga komentarer hela tiden längre. ´Ja vi får se vart allt leder men jag känner mig bara så ledsen för att alltid bli avvisad när jag försöker göra något bra. tillexempel träna eller få hjälp med studierna. det finns aldrig tid!

nej nu ska sluta vara negativ. Jag har suttit med en kopp grönt te med smak av ingerfära. låter inte så gott men det var det. har tittat på lets dance i kväll också, men för det mästa har jag suttit med näsan i studierna. Jag vill verkligen jobba på nu och prestera något bra.

Snart sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0