Inget bråk va?

Halsen gör ondare en någonsin, försöker tänka tillbaka på om jag missat någon tablett men jag tror inte att jag har gjort det. vad är felet?"/...

Nu har jag fått frågan igen, "Har du fortfarande kännslor för min pojkvänn"
Jag säger bara. NEJ! inte igen jag vill inte bråka.

Hoppas detta inte rörs upp igen, jag beeer!

Nu är det dags för lilla Denisé att sova. Jag måste tyvärr ställa klockan på fyra då det är dags för en till tablett och sedan klockan sex igen. HÄMSK NATT VÄNTAR....

Kram<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Som fän, får nästan lust att stompa själv. ;P Äsch, det där med min far är inget att beklaga sig över. Bara sorgligt att han kan glömma så enkla saker som datum. Men hey, mamma gör det dubbla jobbet :)

2008-01-18 @ 01:23:36
URL: http://hummersaus.blogg.se
Postat av: Olessia

Hoppas du fick sova bra i natt.. Krya på dig

2008-01-18 @ 10:22:44
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0