Högar av tidningar?

Jag fick 3 tidningar av pappa idag, veckorevyn, solo och Elle, samt att jag hittade en design(inredning) tidning här hemma så det är det jag gör just nu, läser tidningar och sover. Nu kom kenneth hem precis så han ska göra äggröra till mig, hoppas det slinger ner lätt bara..

Fick förästen höra av läkarna att jag var en väldigt väluppfostrad ung dam;) Jag hade tydligen sagt "tack för att ni hjälpte mig" precis efter att de gjort operationen. Alltså precis när det väkte mig lite. Kommer inte alls ihåg det men det kan mycket väl stämma.


Kommentarer
Postat av: Carro

Gullunge, du ska veta att jag tänker på dig! Hoppas läkningen går bra...ring mig när du orkar prata :)

2008-01-16 @ 20:43:30
URL: http://CarRru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0