Hemligt!

God onsdag där ute!

Jag var uppe med tuppen idag ja, var tvungen att ringa en massa samtal då jag upptäkte en konstig sak igår. Tyvärr får denna konstiga sak bli en hemlighet...

Vad är på schemat idag?

09.30- äta frukost med Alexandra i centrum
10.30- gå på ett hemligt ärende.
11.30- ska ner till Najaden
Tänkte köpa bullar till mina kära vänner Amanda, Jenny och Sandra och gå till deras skola och hälsa på. Får se när dem har rast.

Sedan ska jag hem och förbereda mig inför skolan i morgon, det ska komma en föreläsare och då måste vi vara förberädda. + att det är första dagen efter jullovet som jag kommer till skolan.

Tänkte lägga ut bilder på vad jag har att bära idag men oturligt nog verkar det som att bror min tagit bort usb sladden... hmm inte snällt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0