Gråhårig som ung!

Japp det är precis som det låter, jag är gråhårig! Haha.
Det var meningen att jag bara skulle bli lite mindre blond(mörkblond) visst är det mörkare men på vissa ställen är det en ton av grå. Där fick jag förv att jag var snål och inte gick till frisören;). Får se om det gråa försvinner eller om jag måste färga om det.

Efter drygt en vecka i sängen kändes det som att jag behövde lite luft. Jag gick upp till Centrum för att titta på en te kanna, men hittade ingen direkt favorit. I stället kom jag hem med En koffta, hårspännen i olika färger och ett par örhängen. (bild på koftan kanske kommer, om jag orkar)

När jag kom innanför dörren så lade jag mig ner på golvet av utmattning. Att ett besök i centrum kan vara så jobbigt. Nu ska jag skriva en svenska uppgift (ett minne av en skoldag) sedan ligger jag väl antagligen i sängen resten av fredagen.  Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0