Flickvänn?

Juste glömde att informera er om en knäpp händelse idag.

Jag ser en kompis, vill inte stanna och hälsa då jag har lite brotom till skolan. Efter ett tag skriver jag ett mess.

Jag- Är du kvar?
Han-nej tyvärr. Jag gick. Alla frågade vem den snygga tjejen var, då sa jag att du var min flickvänn. puss
Jag- Haha visst att du gjorde.
Han- Såklart. du är sjukt snygg, när blev du snygg?
Jag- Men som att de inte undrade varför jag kom fram då. Ja, jag har ju färgat håret?
han- Haha, jag sa att du hade brottom. men jag har pratat om dig förut eftersomditt gymnasium ligger brevid(hans jobb) haha . puss
Jag- Du är knäpp...
han- Men söt :)
.............................................................................................................................

Haha orka säga att jag är han flickvänn, seriöst. Kanske vad han drömmer om ;) hehe.

Kommentarer
Postat av: alx

haha veem ???? :D

2008-01-24 @ 23:46:17
URL: http://menalex.blogg.se
Postat av: Patrik

haha cool kille!

2008-01-25 @ 17:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0