En gräsmatta med blommor

God morgon alla morgon glada, okej då till alla er andra också;) hoppas att ni alla är uppe ch lika pigga som jag (men utan halsont) det har visat sig att jag inte tål de starka verktabletterna så nu måste jag försöka att klara mig på bara alvedon, får se hur det går. kan inte prata direkt nu..

Jag är färdig klädd och så nu så jag tänkte slänga mig ner under täcket igen till vi ska röra oss mot bussen, kan ju ndå inte få i mig någt nu på morgonen.
ni får nog en något bättre bild senare, men jag ville bara visa den otroligt söta (enligt mig) KLÄNNINGEN....  Känner mig som en liten gräsmatta med växande blommor på;) (höhö)

tjing.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0