En drogad Denisé

Weeei jag går på droger! "haha".. mamma läste nyss på kartongen att det fanns saker jag inte fick göra när jag tog dessa tabletter, tillexempel köra bil och de tolkar jag som att det är något i tabletterna som gör mig flummig, förstår ni eller flummar jag? vet inte ens själv att jag är anorlunda. Det var mamma som märkte det.  Jag går som ett vandrande lik.
Måste faktiskt säga att jag tycker lite synd om mig själv även om man inte ska det^^
Åt nyss en pankaka, äggröran var inte så lätt att svälja så det blev inte mycket av den... pankakor verkar vara det som gäller, de "slinker" ner lättast. tar kanske 20 min att äta en pankaka för mig nu.

nu ska jag nog se en film med min bror, för jag måste hålla mig vaken till kl 1 då jag ska ta nästa tabblett.
Men nu säger jag god natt till er.

god natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0