En dag full med kärlek

Idag vaknade jag inte upp förens vid halv 4, och då hade jag så gräsligt ont i halsen. Det känns nästan som att värk tabbletterna inte hjälper längre. Men jag lade mig då i soffan och satte på en film, ett tag senare kommer Caroline hem till mig, då hon tagit med sig några filmer och glass till mig blir jag otroligt glad.


Fick ockse en jätte söt Nalle av Anna, nallen håller i ett hjärta med texten "all you need is love" oerhört älskad jag känner mig med alla fina saker och alla underbara mess. Tack mina vänner.!

Allt jag fått i mig idag är lite glass och ett halv paket nudlar. ska försöka få i mig den andra halvan också. I mnorgon ska mamma ringa till sjukhuset och fråga om jag verkligen ska ha såhär ont fortfarande. Jag som ställde in mig på att gå till skolan redan i morgon kanske, men nej nej.

Nu ser jag på Bröloppsfixaren med Jennifer Lopez. Se ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0