Elektroner på en sked?

Jag tror att jag tänker ganska konstiga tankar, får en kännsla av det. Tänker nog lite som min far. För ett tag sedan satt jag och min pappa pch pratade om vad vi människor igentligen är för något och hur stort är universum, bla bla bla. Ni vet allt det där.

Men så började vi i alla fall komma in på massor av konstiga funderingar, tillexempel att vi kunde vara elektroner på en sked. Eftersom det finns elektroner runt en sked så började vi också fundera på om varje sked är en värld. alltså att vi inte ser det bra, haha sjuka tankar va?

Sen har jag tänkt på att vi kanske är som fiskar.
Jag står och fiskar jag får upp en fisk och från början mår den inge bra eftersom den inte tål att vara i luft och sedan dör den. tänk om det är samma sak med oss? Att någon över fiskar upp oss och sedan äter upp oss?

Sen sa en kompis till mig, kommer dessvärre inte ihåg vem, men hon sade i alla fall att hon funderat på om vi lever som i sims att någon styr oss. det finns så mycket teorier och man kan alldrig veta vad som är rätt!

Tänker konstigt va? hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0