Dagens klädsel

Jädran sopbilar, måste dem komma så tidigt, för visso skulle jag upp vid den tiden(7) men ändå! Dem låter och brummar något förfärligt. En trevlig överaskning när jag gick upp i morse var att det låg ett brev med mitt namn på innanför dörren. Pappa hade lämnat lite pengar till mig:)

Jag har så svårt att somna de är därför jag går upp kl 7 fasst att jag kunde sovit till 11 eller något:) låg vaken till 3 i natt även om jag gick upp kl 8.

Nu är det bara dryga 3 timmar kvar innan jag ska till doktorn. funderar på att strunta i det då jag blivit lite bättre under helgen.
och dra till skolan som börjar kl 1. hm... får se hur det blir.

Gråskala?

Blommig sjal från blammo
Svart finstickad tröja från H&M
kjol(nyinköpt ifrån igår) Åhlens
Strumbyxor
Skor, 3 år gammal julklapp från moster sandra.

sitter nu med en kopp te så här på "morgonen" ska koppla av en stund i sängen med ekonomi boken. men så länge.... ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0