Dagens aoutfit.

God morgon, har super brottom nu, mamma väckte mig och sa att jag var tvungen att följa med till IKEA, de va 20 min sedan och våran taxi Carina kommer om 5 min, så bilden på dagens klädsel är väl inte den bästa om jag får säga det själv.

image123
Hjärt örhängen från H&M
Svart tröja från cubus
Mammas gammla kjol(hittade i hennes garderob idag)
Något gammalt skärp.
Ribbade strumbyxor från jag vet inte vart.
och bruna skinnstövlar från din sko.

Resten av smyckerna ska jag springa och sätta på mig nu.

Självklart tar jag med mig ekonomi boken och läser på i bilen och i varje paus.... jag ska bli bra på ekonomi!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ekonomi är roligt och om det är nått du inte förstår kan jag hjälpa till :)

2008-01-26 @ 10:53:04
URL: http://CarRru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0