Baileys

Baileys glass med mjölk, yammi.. Ja vi kom nyss hem, jag och Melina.
Vi gick runt väldigt länge för att hitta en bra jacka till fröken Denisé. Men tillslut hittade jag en fin, den är en aningen stor då det inte tillvärkats i xs men jag tycker att den var så otroligt skön så det gör inget. 

Det är en fjällräven, men ingen sån där dunder stor dunjacka(urk) Det är en dunjacka men det är ull i den också. A det är svårt att förklara men jag ska leta efter en usb sladd så jag kan lägga in bilder på både jackan och kofftan som jag köppte här om dagen.

För övrigt är jag ganska glad eftersom mamma och Kennet tagit upp hus letandet igen, och självklart är jag med och vill bestämma och tjatar ju om hus som dessa här nere, men haha vad tror jag igentligen! Det är bara en dröm (suck)



Nu ska jag sitta och äta min glass framför tv:n med Melina.
Kram på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0