Är ni lika glada som jag?

God morgon alla där ute, är ni lika glada som jag??
Jag är glad, jätte glad. men bara halvt glad för halva sidan av halsen har ingen värk medans den andra har massor. Men jag känner mig posetiv i alla fall att den ena nästan gått över. yeei.

Jag drömmde massor på samma natt idag, men kommer nästan inte ihåg något alls.
-----------------------------------------
Drömmen!

Jag drömmde bland annat att jag tittade mig i halsen och att den var aldeles grå, hjälp. haha och så drömmde jag nu sissta att jag  åt middag med några och sedan la vi oss i en säng och skulle lyssna på musik, det lät som att någon pratade och jag vill höra mer så jag vred på alla volym knappar som fanns(hundratals högtalare) och trillslut stod det bara en kvar och då hörde jag Robin(bror) men sedan insåg jag att det var verklighet att hjan pratade. Han prade nämligen så högt i telefonen att väckte mig;) hehe ..

Idag hoppas jag på att mamma vill köra upp mig till centrum en snabbis och hjälpa mig att köpa pärlor så att jag kan göra något fint smycke. Hoppas bara att jag orkar också.

Nu är det dags för frukost<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0