Ångestfyllda nätter

Vad händer igentligen, jag tvekar på mina val här i livet. Har jag valt rätt eller skulle jag gått en annan väg? Det händetr saker runt omkring mig just nu, som inte känns så himlans bra. Så jag har tillbringat några nätter med tårar och hjärtklappningar samt ångest. Men det är lugnt jag vet att jag kommer klara allt på något vis, för sådan är min personlighet. Behöver bara några dagar att tänka sedan är jag uppe igen med ettt leende på läpparna.

Mamma och Kenneth kom nyss hem med en ny dator, yeeei! Äntligen kan jag bara säga. Och pappa kom med pengar till jacka för några dagar sedan, så om jag hinner och känner mig kry så ska jag iväg i morgon en snabbis och köpa den. Hoppas bara det blir kallt och snöigt så att jag kan använda den...

På måndag är det en stor dag för mig, dety är nämligen så att jag ska in och operera mig då(läskigt) Jag är inte rädd för smärtan som tillkommer efter, jag är rädd att jag inte ska vakna efter nedsövningen. Jag läste att 4-5 på miljonen dör av när de sövs ner, och varje gång jag ska sövas ner så tänker jag, är jag en av dem?? Kommer jag att dö. haha, larvig? Jag vet! nej det kommer nog att gå super. Sjukskriven 10 dagar efter, STORT problem. Kommer missa massor i skolan.

Nu ska jag lägga mig i min säng igen. Som jag gjort alla andra dagar. I tisdags lämnade jag inte mitt rum, sov också hela dagen. i onsdags lämnade jag rummet för att

Kommentarer
Postat av: Ellinor :)

Gumman då :) allt kommer gå bra :) tro mig.. :) Jag tänker på dig varje dag som går!:)

Saknar dig grymt mycket

2008-01-10 @ 22:30:28
URL: http://EllinorEllinoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0