Ångest..

Jag har sådan ångest, jag känner att jag måste studera nu. Påtal om studera har ett litet dilemma. Jag tycker att studera låter så oerhört fint men jag tycker också att plugga låter för släpigt, så varje gång jag ska skriva/säga att det så stannar jag till och tänker, Hmm vilket av dem ska jag ta.. :P haha onödig tankeställare men ändå;)...

Vaknade nyss och har en aning mindre ont i halsen(självklart har jag värktabletter i mig). Jag ska nog ta det lilla material jag har till samhälle och läsa igenom, känner att jag verkligen inte orkar men det är nog bra om jag försöker i alla fall.

Nu ska jag ta mig lite sorbet glass och titta hur halsen reagerar på det.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0