Ändrade planer.

Nu för tiden får jag alltid höra "det dr har vi aldrig sett förut" eller "oj det var ovanligt, inte många som fr så" Jag oc mamma har kommit fram till att jag är en speciel flicka. haha.. Det hemliga som jag pratade om i morse resulterade till att jag var tvungen att åka till nacka, så nu istllet för att åka hem igen så sover jag över hos Ellinor. Vi ska sitta och läsa igenom läxor och sedan ska vi se tv-stjärnor och titta vad de r för något.

Najaden gick vl inte som jag tänkt, skulle boka yoga till ett special prs men då ingick inte yogan. får se om jag väljer special priset ändå, för då får jag trna när jag vill och hur mycket jag vill för en viss summa i månaden.

Eftersom jag nu inte är hemma kan jag inte lägga upp några bilder på den söta aoutfit jag har haft på mig idag..

Har beslut ångest över hur jag ska ha mitt hår i morgon också om jag ska ha mittbena eller sned lugg. Vet inte om jag vågar ta steget att visa alla andra min nya mittbena look.

puss så lnge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0