Vi startar ifrån nattclubben

Fortsättningen från idre resan!

Vart var jag? Jo juste Cosmopolitan på nattclubben
Vistartar ifrån nattclubben.

Här har vi bilder på clubben,(det var inte så mycket folk där en)
På clubben kom det fram en tjej till mig och sa... "Hejsan den kanske är lamt av grabbarna med de bad mig att hälsa att du och dina tjejkompisar är välkommna att sitta vid deras bord, öva på engelskan de är engelsmän"
Mitt svar blev lite dissande " hälsa att vi får se, kanske" haha sorry boys!
När vi inte gick dit såg vi hur deras glada miner förvandlades till ensamma och ledsna, stackarna.

Sissta dagen blev jag hyfsat bra på att åka skidor, åkte i de svarta backarna och det gick väldigt fort vill jag lova.
image196Haha bara för att jag kan ha mina ögon inåt! Godis var något som vi åt varje dag, blev mycket Ben and Jerrys också! Därför min vikt ökning;) tss..

Bild 1. Jessica och Johan som senare låste in sig på toan, oj oj olämligt tycker jag. Är det små Piiiiip vi har här?
Bild 2. Tysken och hans bror härliga grabbar.
bild 3. Här har vi melle, vet inte riktigt vad han gör, luftgitar kanske? hehe.

Nu är det dags för mig att packa ihop och dra mig till skolan, börjar inte förens 10 men jag ska åka lite tidigare så att jag kan studera lite innan vi börjar.

kram på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0