Ursäkta mig men har du svårt för att säga förlåt?

hejsan på er, glad alla hjärtans dag. idag har varit mycket att göra därför dålig uppdatering. Idag är det alla hjärtans dag men jag har ingen pojkvänn att lägga den energi jag till denna dag har så då får jag lägga den på mig själv istället. Idag vaknade jag upp på strålande humör(för att det var alla hjärtans dag och fint väder) men allt förstördes bara en milli sekund efter pågrynd av en viss person, jag trodde detta skulle förstöra hela dagen men det gick över och jag har varit på super bra hela dagen, idag ska jag troligtvis få hjälp med lite läxor hos min gammla lärare. och sedan träna..

I kväll har jag tänkt att ge ett hjärta till någon som gjort något specielt och bra under dagen, kanske ska fortsätta med det senare också men håll utkik, kanske blir det du som får ett hjärta;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0