TÄNK OM ät frukost, ät lunch, ät midag

Godmorgon alla där ute! Idag, nu, på morgonen gäller det... Vad är det som gäller? Jo det gäller att. Det gäller att DU just du äter frukost. Jag vet att det är svårt men jag försöker och jag vill att ni också försöker, det är en bra start på morgonen, den ger energi och det sägs att dem som äter frukost har lägre bmi en dem som inte gör det så kom igen nu ät frukost, ni som ilsket tvingar tillbaka hungern, TÄNK OM ät frukost, ät lunch, ät midag men ät lite åt gången, det känns bättre jag lovar. Ni slipper gå hungriga!

Kom bara att tänka på att man borde äta frukost eftersom jag har svårt med det men att jag nu sitter här med gröt i en skål och känner mig nyttig. och självklart har jag ju te koppen med mig också. Borde nästan stå på min grav när jag dör "Denisé och hennes tee, vila i frid" eller något hehe.

Glömmde nämna igår att det inte blev någon present till pappsen, jag hittade en väska till mig själv i stället. Far fyller år idag men han firar sig på lördag så jag har till dess att hitta något.
Det som är bra med denna väska är att min dator får plats i den. LOVELY!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

frukost e det godaste som finns :D

2008-02-12 @ 07:13:41
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0