stipendiumet ska ju komma snart också, suck jag orklarinte vänta!

Hey, haha det här är så kul, jag stälde kl på 7 i morse men då jag har lock i öronen(har haft det i 6 dagar nu) så hör jag inte när den ringer. Tur att jag vaknade av mis själv aldeles nyligen och tur att jag börjar kl 12 annars hade jag blivit sen.

jag tror att aa- klänningen kanske får vänta en stund eftersom att vi idag ska till ett tygvaruhus och köpa inm tyger till våra kläder vi planerar att sy. Hoppas kanske på att mamma och pappa betalar det men det vet man aldrig. stipendiumet ska ju komma snart också, suck jag orklarinte vänta!

jahap men nu måste jag kila har lite saker jag måste hinna med innan tåget, gå till biblioteket bland annat:)
kram på er och ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: elli

men gud va jobbigt med lock för öronen i 6 dagar! :O :P

2008-02-13 @ 10:22:13
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0